[66]

E N T E K H A B

در هــــ ـــر سفــ ـر یـ ـادمان نـ ـرود چــ ـه کســــــ ــی را جـ ــا گــــ ــذاشـــ ـته ایــــ ــم

[66]


چقد حالم خوبه ، خدایا


چ احساس آرامشی دارم من 


چن شب پیش ب مامانم گفتم ک دختر خانم

 

خوبی تو کلاسمونه


ک خیلی خوشم ازش میاد


و برای زندگی انتخابش کردم


اونم گفت ایشالا ک خیره ،

 

ایشالا هرچی ب صلاح هردوتونه و ...


دیروزم ب آبجی م و داداشم گفتم


فقط مونده بابام اونم ب موقعش میگم


آبجیم و داداشم کلی دیشب بام حرف زدن و منم کلی باشون حرف زدم  ،


دیگ دیشب آبجیم گفت ک فردا میام ببینمش


اومد ، دیدش ، خوشش ازش اومد و بم قول داده

 

تا آخرش پشتمه و کمکم میکنه   


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


خدایا کمکم کن ، خدایا مطمعنم هوای همه بندهاتو داری هوامو داشته باش ،

 

خدایا پشتم باش


خدایا میدونی ک چقد دوسش دارم . . .


ایشالا همه چی درس میشه ایشالا   

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 17 اسفند 1392برچسب:, ] [ 12:48 ] [ h ] [ ]